Загрузка...

Алгоритм оплати замовлення по безналу з ПДВ – комфортні умови в рамках законодавства

28 січня 2020

Головний пріоритет у роботі спеціалістів StarLine Україна – індивідуальний підхід не лише до проектування охоронних систем і захисту автомобіля, а й до умов співробітництва. Пряме постачання від виробника, можливість придбання на виплат та детальні консультації з підбору обладнання – лише кілька таких прикладів. Для зручного співробітництва існує також варіант оплати за безготівковим розрахунком з ПДВ. Магазин StarLine Україна намагався максимально спростити процедуру співробітництва, однак врахував при цьому і вимоги законодавства.


Що має надати покупець для оплати за безготівковим розрахунком?

  • Перелік необхідного обладнання. Після надходження заявки наші спеціалісти перевіряють наявність вказаних позицій та можливість їх продажу за безготівковим розрахунком;
  • Скан-копія свідоцтва про державну реєстрацію;
  • Витяг з реєстру платників податків;
  • Інформаційний лист про компанію для укладення разового договору. У документі мають бути вказані всі реквізити компанії, необхідні для укладення договору;
  • Контактний номер та дані людини для зв’язку та уточнення питань, які виникнуть.

У відповідь на лист із зазначеними документами інтернет-магазин StarLine Україна надішле рахунок та разовий договір до нього, оформлений на суму рахунку.

Після виконання оплати, щоб отримати замовлення, надішліть нам на електронну пошту дані для відправлення – адресу, скан-копію підписаного договору, скан-копію довіреності на отримання (зі вказаною посадою співробітника, на якого оформлена, та правильною назвою нашої компанії).

Після підтвердження оплати та правильності заповнення документів (скан-копії довіреності, договору) заявлені позиції товару будуть відправлені Новою Поштою за вказаними даними за наш рахунок, до них ми додаємо оригінали документів (рахунок та дві видаткові накладні).

Для завершення угоди просимо повернути нам необхідні документи (одна видаткова накладна, договір з Вашим підписом для підписання нашою стороною, оригінал довіреності на отримання). Відправка відбувається за безготівковим розрахунком за наш рахунок – дані для відправлення надсилаються разом із пакетом документів.

Вказаний алгоритм дій складений для Вашої зручності та ознайомлення, однак за умови виникнення питань та уточнень ми завжди готові до діалогу за вказаними на сайті контактами.