Ні для кого не є секретом, що навіть найнадійніший товар може зламатися. І напевне Вам знайомий той стан розгубленості, який виникає, коли Ви у повній мірі відчуваєте «неприємність» даної ситуації. Але Ваш настрій зі «StarLine» не зіпсується ніколи! По-перше, відсоток браку продукції під маркою «StarLine» мізерно малий. Але найголовніше те, що ми підтримуємо гарантію заводу-виробника і гарантію на виконані роботи на будь-який товар, який Ви придбали у нас або встановили в нашому установчому центрі. Більш того, ми підтримаємо гарантійні зобов'язання, які Вам надали наші партнери – авторизовані точки продажу продукції «StarLine»!
Повернення, обмін або заміна продукції здійснюється відповідно до положень Закону України "Про захист прав споживачів".
Гарантійний ремонт продукції StarLine
Гарантійний ремонт (або в разі його неможливості – заміна дефектного виробу) здійснюється сервісним центром «StarLine» БЕЗКОШТОВНО протягом 20-ти днів з дня передачі виробу на підприємство, яке здійснило продаж, з обов'язковим викладенням претензії до якості виробу.
Умови гарантійного обслуговування:
- Гарантія дійсна протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні на придбаний Вами товар. Термін вираховується з дня його придбання при дотриманні умов експлуатації, установки та зберігання;
- Протягом гарантійного терміну проводиться безкоштовний ремонт виробу, заміна його дефектних частин або компонентів. Гарантійний термін подовжується на час перебування обладнання в гарантійному ремонті;
- Безоплатний гарантійний ремонт або заміна виробу проводиться тільки в разі виявлення виробничого дефекту. Висновок про характер дефекту видається в сервісному центрі «СтарЛайн»;
- Для висунення вимоги про заміну дефектного товару необхідними умовами є наявність повного комплекту постачання, включаючи пакувальне начиння – коробки, пакети, керівництво з експлуатації та установки, а також наявність заповненого гарантійного талона.
Гарантія недійсна в наступних випадках:
- при відсутності або неправильному заповненні гарантійного талона;
- при пошкодженні заводських пломб (якщо вони передбачені конструкцією) або при наявності ознак розкриття обладнання;
- при виявленні ознак механічних пошкоджень або пошкоджень, викликаних недотриманням вимог зберігання або експлуатації (сліди ударів, тріщини, потертості або подряпини корпусів і т. п.);
- при пошкодженні виробу, викликаному некваліфікованою установкою або пошкодженні прямо або побічно спричиненому зовнішніми факторами (стихійними лихами, пожежею, водою, агресивними рідинами і ін.).
Гарантія не поширюється на елементи живлення, які використовуються в брелоках дистанційного керування, приймачах пейджерів, а також на будь-які інші витратні матеріали, що постачаються з даним видом товару.
Умови гарантії викладені також в інструкції для користувача до кожного продукту «StarLine».
Післягарантійний ремонт
У разі виникнення пошкоджень, які не пов'язані з виробничими дефектами та після закінчення гарантійного терміну, діагностика і ремонт виробів здійснюється згідно з діючими розцінками сервісного центру «StarLine», а також залежить від характеру пошкодження. Нагадуємо Вам, що контрафактні товари під торговою маркою «StarLine» не підлягають гарантійному та сервісному обслуговуванню! Остерігайтеся підробок, працюйте тільки з сертифікованими торговельними точками «StarLine»!
Обмін та повернення
Концепція StarLine Україна – не тільки надійний захист, але і робота з дотриманням норм законодавства і прав своїх покупців. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», покупці мають право повернення або обміну придбаного в нашому інтернет-магазині обладнання протягом 14 днів з моменту покупки. Відповідно до Розділу II, ст. №9 Закону України «Про захист прав споживачів» - обмін і повернення можливі лише для нового товару, який не був у вживанні, не має ознак використання, сколів, подряпин, потертостей.
Обов'язкові умови для повернення товару:
Порядок повернення і обміну обладнання:
- Дзвоните нашим менеджерам та оформлюєте заявку на повернення;
- Перевіряєте цілісність упаковки і комплектації обладнання;
- Відправляєте Новою Поштою. Не вказуйте післяплату – в іншому разі посилка не буде забрана. Дані для відправлення можна отримати у менеджера у будь-який зручний спосіб;
- Після відправлення обладнання обов'язково зателефонуйте нам і повідомте номер ТТН. Менеджери працюють з IP-телефонією, тому SMS та інші текстові повідомлення отримати не зможуть;
- Очікуєте перевірку обладнання в сервісному центрі StarLine протягом 1 робочого дня (без урахування суботи-неділі і свят);
- Повернення грошових коштів здійснюється відповідно до чинного законодавства України після висновку сервісного центру, але не довше ніж через сім календарних днів. Комісія за переказ грошових коштів (якщо така є) утримується з покупця відповідно до тарифів його банку.
Завжди готові вислухати додаткові питання і конструктивні пропозиції у робочий час.