Піднімання скла в момент ставлення автосигналізації StarLine в режим охорони є невід’ємною частиною функцій комфорту для власників автотранспорту. Багатьом здається, що настільки проста функція повинна легко виконуватися. Але є деякі труднощі в реалізації цього блоку комфорту.
Основні чотири типи дотягування скла
- За допомогою цифрового варіанту підключення (CAN-шина). Якщо авто передбачає цей спосіб, тоді рішення автоматично стає найбільш ідеальним з усіх можливих. Власнику не треба нічого докуповувати, тягнути дріт або додатково підключати щось. Отже, цей варіант економить Ваші кошти та час, але є нюанс – цей функціонал можливий не для всіх автомобілів, а до того ж не рекомендується для багатьох машин;
- За допомогою інтерфейсу дотягування скла. Це може бути у вигляді звичайного модуля або спеціального обладнання під конкретний автомобіль (наприклад: будь-яка Mazda). Недолік такого рішення в тому, що Вам необхідно купувати додатковий інтерфейс, а це передбачає додаткові витрати на встановлення;
- За допомогою підпаювання до кнопок (своєрідний гібрид перших двох). Для реалізації цього способу, установник підключає автосигналізацію StarLine до контактної групи салонних кнопок автоматичного піднімання скла. Метод універсальний, але його досить важко реалізувати. Для цього необхідно знати де саме знаходиться штатний блок комфорту, правильно приєднати та забезпечити струм. Найдорожчий, але найбільш грамотний підхід;
- За допомогою штатного алгоритму дотягування скла (в момент ставлення авто в режим охорони). Складність способу полягає в тому, що авто с самого початку має бути з цим блоком комфорту. Найголовніша умова працездатності функції – машина повинна перейти до режиму охорони штатним чином і підняти скло за заводським алгоритмом. Все це через ймовірність зіткнутися з ситуацією, коли авто без перешкод закривається, а відкривається виключно за допомогою штатного брелока замість додатка або пристрою StarLine. Тут нам допомагає режим Slave й підтримка в CAN-шині таких пунктів, як "Відпирання ЦЗ зі зняттям штатної системи з охорони" та "Замикання ЦЗ з переведенням штатної системи в режим охорони". Недолік такого методу полягає в тому, що необхідно обов’язково перевіряти як саме працює штатна система та як це можна використовувати.
Автосигналізації StarLine можуть керувати будь-яким з цих способів (для реалізації функціоналу може використовуватися в ролі звичайного додаткового каналу чи гнучкої логіки). А впевнено відповісти Вам на питання «який спосіб підходить?» може тільки Ваш установник або наш консультант (у разі наявності підтримки за CAN першого способу).