Діалог з одним із засновників компанії ТРИУМ Олексієм Сурановим

10 лютого 2023

Напередодні нового щомісячного оновлення виникла ідея поговорити з тим, хто їх створює. Оскільки зараз, як ніколи раніше, ми розуміємо цінність роботи людей, які підкорюють для нас стабільність і технології.Тому сьогодні про плани, позицію і безпеку із засновником компанії Триум - Олексієм Сурановим.


1. Яку кількість пристроїв можна додати в один акаунт? Чи є можливість перейменування?

В безплатному акаунті можливо додати лише один пристрій та поділитися ним з іншим користувачем. Якщо в родині дві автівки, та користувач не бажає переходити на платний тариф, то одну автівку можливо зареєструвати, наприклад, на чоловіка, а іншу – на жінку та поділитися цими автівками один з одним. Таким чином у застосунку в кожного з них буде зображатися власна автівка й автівка, якою з ним поділилися.

Перейменування автівки або пристрою можливо через меню налаштувань – Мої пристрої / Пристрій / Ім'я пристрою.

2. Чи будуть тривожні зони, як було в StarLine?

Функціонал налаштувань охоронних систем СтарЛайн наразі перебуває в розробці, та ми обов'язково додамо його згодом.

3. Чи зможемо керувати застосунком через Bluetooth?

Ми поки не можемо остаточно відповісти на це запитання. Скоріше ні, ніж так.

4. Як довго зберігається інформація на сервері? Наприклад, історія спрацювань.

В безплатному тарифному плані всі дані зберігаються на сервері протягом 7 днів. В платних тарифах, в залежності від обраного плану – від 1 до 3 місяців.

5. Чи є переваги серед операторів мобільного зв’язку?

Дуже складне питання сьогодні. Раніше в нас, як в інсталяторів, були певні вподобання, але останнім часом ми бачимо, що всі оператори фактично існують в однакових умовах. Тут скоріше користувачу треба обирати між якістю обслуговування та підтримки, бо певні великі оператори сьогодні чомусь зовсім перестали думати про своїх клієнтів.

6. Чи можна поділитися один пристроєм (з переліку) з кимось, щоб після цього його можна було самостійно видалити з іншого акаунту (за аналогією з СЛ)?

Наразі функціонал, за допомогою якого можливо поділитися пристроєм, знаходиться ще у розробці. Ми плануємо його додати вже згодом. Сьогодні поділитися можливо, звернувшись до тех. підтримки. Поки що ми додаємо пристрій на постійних умовах, але користувач може так само у будь-який час звернутися, та його відключать.

Функціонал, про який ви питаєте, і відкладається, тому що на нього потрібен певний час для реалізації, а зараз команда працює над важливішими речами: пуш-повідомленнями та треками. У готовому функціоналі ми передбачили можливість не тільки поділитися на певний час, але й можливо буде обрати, які саме функції будуть доступні іншому користувачу. У особистому кабінеті власника пристрою буде видно, з ким він ділиться цим пристроєм, і саме звідти він зможе зробити необхідні налаштування самостійно.

Ми дуже ретельно вивчаємо потреби не тільки звичайних користувачів, але й корпоративних клієнтів, які мають власний автопарк та певні побажання розширеного функціонала.

7. Чи буде темна тема для мобільного застосунку?

Буде темна тема для застосунку, будуть також і віджети. Обов'язково зробимо також необхідні адаптації для коректного масштабування. Взагалі одразу після того, як доробимо основний функціонал, ми плануємо приділити увагу зовнішньому вигляду застосунку.

8. Коли будуть доступні треки?

Наступний реліз буде з пуш-повідомленнями. Після цього ми переходимо до треків. Зазвичай релізи ми випускаємо раз на місяць.

В безплатному тарифному плані треки будуть зберігатися протягом 7 днів. Якщо користувачу потрібно більше часу для зберігання, він зможе обрати потрібний тарифний план.

9. Чи можна буде змінювати кнопки на головному меню? Наприклад, коли відсутній автозапуск, а кнопка просто заважає.

Так, авжеж. Користувач зможе обирати ту команду, яка доступна в меню "Всі команди".

10. Застосунок надає локацію на цей момент при вході (без треку). Але як часто оновлюються дані, якщо автівка рухається? Чи щось потрібно для цього зробити?

Якщо в системі встановлено модуль GPS, то місцеперебування оновлюється кожні 30 секунд. Це якщо ми кажемо про охоронні системи СтарЛайн. Так закладено виробником, тож зробити це частіше ми не можемо. Мітка з місцеперебуванням автоматично переміщується по мапі у застосунку.

А як щодо місцеперебування за координатами вишок мобільного зв'язку (LBS) – то тут все залежить від того, як часто система буде їх віддавати. До речі, треки для систем, де не має зовнішнього модуля GPS, будуть недоступні, як ви розумієте.

11. Коли додадуть push повідомлення?

Наступний реліз буде саме із пуш-повідомленнями. Ми розуміємо наскільки цей функціонал важливий для користувачів, тому ми дуже ретельно все перевіряємо.

Наразі тестуємо алгоритм, який дозволяє нам чітко визначити, коли пристрій втрачає зв'язок із сервером, щоб користувач зміг вчасно отримати повідомлення про це.

12. Чи буде сортування за спрацьовуваннями?

Так. Буде фільтрація, яку користувач зможе робити самостійно. Дані будуть зображатися лише на сьогодні, а інші дати можливо буде обрати із календаря подій.

13. Чи буде застосунок на годинники?

Так. В планах є і таке.

14. Чи буде розділ налаштувань?

Якщо ми говоримо про розділ налаштувань охоронних систем СтарЛайн – то так.

15. Чи планується можливість зміни кольору або зовнішності всієї автівки?

Так, ми це теж будемо робити. Дуже багато користувачів теж хочуть мати можливість це налаштовувати :)

16. Хто ви? Звідки з’явилася ідея зайнятися цим?

Команда Триум – це професійні фахівці, які працюють на цьому ринку дуже давно. Зі СтарЛайном, як і з іншими виробниками, ми почали працювати ще з 2010 року. Багаторічний досвід продаж, інсталяцій та сервісного обслуговування охоронних систем спонукав нас розробити щось своє, чим буде пишатися не тільки Україна, але і весь світ.

17. Чи чекати на сигналізацію від Триум або щось схоже?

Ми водночас працюємо як над застосунком і розвитком сервера Триум, так і над новими охоронними системами. Що це буде – зараз не відповімо, але можемо запевнити, що це абсолютно власні розробки, тож нічого спільного з наявними виробниками вони не мають. Як то кажуть – спершу дочекаємося весни.

18. Чи працюєте ви над прошивками для систем 3, 4 і 5 поколінь?

Наразі ми робимо дуже багато, щоб у застосунку Триум був весь необхідний користувачу функціонал. Це займає багато часу. Можемо сказати лише, що ми зацікавлені, щоб з нашим застосунком працював не лише СтарЛайн. Тому ми постійно вивчаємо це питання. Що буде підтримуватися і коли – зараз складно відповісти остаточно. Попереду ще дуже багато роботи.

19. А Ви точно робите все самі, а не з «даток» росіян?

Це, мабуть, найчастіше запитання (посміхається).

Якби ми мали, як то кажуть, вихідні дані, то ми б, мабуть, вже завершили роботу. Ми все робимо з нуля. Саме тому це потребує стільки часу.

Взагалі питання розробки свого обладнання та серверу під нього – стояло вже давно. Введені державою обмеження на роботу російських мобільних застосунків прискорили наші розробки та зусилля у цьому напрямку. Завдяки великому досвіду роботи з охоронними системами СтарЛайн – саме ці системи стали основою для застосунку Триум.

20. Де знаходиться сервер?

Фізично сервер знаходиться у Європі – на майданчику одного з найбільших операторів світу.

21. Чи є гаряча лінія тех. підтримки?

Наша технічна підтримка організована таким чином, що дозволяє нам швидко відреагувати на запити користувачів, незалежно від місцеперебування операторів чи технічних спеціалістів. Наразі підтримка для користувача реалізована у вигляді чату з оператором, за допомогою звичайних месенджерів Telegram, Viber, Facebook Messenger. Кожного дня ми відповідаємо на десятки звернень і намагаємося це робити вчасно, але інколи ми залежимо від електропостачання і не маємо змоги відповісти швидко.

Звернутися сьогодні у підтримку користувач може або через застосунок, або за посиланням: treeum.online/support

22. Чи є покрокова інструкція з оновлення?

Вся необхідна інформація для адаптації систем СтарЛайн під Триум розташована на офіційній сторінці: treeum.online/sl

Крім того, ми підтримуємо професійних інсталяторів з цих питань, але ми не плануємо робити покрокову інструкцію з оновлення. Насамперед це пов'язано з тим, що на ринку зараз дуже велика кількість пристроїв зі старими прошивками, оновляти які потрібно індивідуально, і ретельно перевіряти всі налаштування. Звичайний користувач, без певного досвіду, просто оновивши прошивку системи, може зіткнутися з питаннями, які не зможе розв’язати самостійно, при цьому заблокувавши роботу системи.

23. Чи можу я оновити систему самостійно?

Якщо Ви маєте певний досвід у програмуванні налаштувань охоронних систем StarLine – то Ви можете це зробити самостійно. Але обов’язково дотримуйтесь рекомендацій, вказаних на сторінці адаптації на нашому сайті.

Якщо такого досвіду немає, то ми наполегливо радимо звернутися до найближчого СТО, майстер якого має такий досвід. Існує великий ступінь ризику вивести пристрій з ладу. Саме тому ми не надаємо підтримки з питань самостійного налаштування охоронних систем StarLine.

Я розумію власників, які не воліють віддавати певну суму грошей за адаптацію, тож намагаються зробити це самостійно. Але в нас вже достатньо прикладів, коли, заощадивши 500-600 грн, користувач витратив значно більшу суму на евакуатор та відновлення роботи системи на СТО.

24. Де шукати підказки на мої питання?

Головні питання щодо адаптації СтарЛайн є на офіційній сторінці: treeum.online/sl

Ми також стежимо за всіма питаннями, які ми отримуємо через технічну підтримку від звичайних користувачів. Тож ми намагаємося додавати відповіді на часті запитання у відповідний розділ на нашому сайті «Запитання та відповіді»: treeum.online/faq.