Super Slave StarLine – плата за комфорт безпекою?

28 травня 2021

Нетривіальна теорія: режим Slave StarLine що це?

Функція Slave підпорядковує роботу сигналізації СтарЛайн алгоритму охоронної системи. Кожне штатне відкриття чи закриття дверей будь-яким зі способів – заводський брелок, безключовий доступ – зчитується з CAN-шини, активуючи аналогічні дії в сигналізації StarLine.

Функція реалізується тільки по CAN-шині. Однак системи 6-го покоління підтримують аналоговий спосіб підключення режиму Slave StarLine.

Різка популярність режиму StarLine Super Slave спостерігалася саме в момент появи машин з Keyless (безключовим доступом), що цілком логічно. Посудіть самі: необхідність у брелоці стає суттєвою перешкодою для водія, який звик відкривати машину одним дотиком до ручки.

У свідомості вже встигла сформуватися ідеальна картина, що заснована за принципом «Прийшов, побачив, переміг», але в нашому випадку – підійшов до машини, смикнув ручку, деактивував режим охорони. Однак привабливість такої «простоти» дуже оманлива!



Вразливість функції Slave StarLine

  • підміна ключа;
  • подовження ключа;
  • подовження штатного радіоканалу;
  • сканування штатного ключа кодграббером.

Перелічені лише найбільш популярні та поширені способи, використання яких відразу призведе до викрадення автомобіля. У такій ситуації звинуватити сигналізацію StarLine не вийде, адже зламали штатну охоронну систему, що вже запустило процес підпорядкування функцією Slave StarLine. Результат невтішний.

Більш детально тема нюансів роботи StarLine Super Slave розглянута в статті «Slave-режим StarLine або чого остерігатися?»

Захист автомобіля в режимі Super Slave StarLine

Проте повноцінна та безпечна робота StarLine Slave можлива, але з однією обов’язковою умовою – авторизація власника. Що вона собою являє?

Авторизація в режимі Slave StarLine: переваги й недоліки

Процес авторизації триває 15 секунд, після чого сигналізація здатна розпізнати власника чи викрадача. В останньому ж випадку моментально вмикається тривога, а потім блокується двигун.

Визначення правомірності спроб потрапляння в салон може відбуватися за допомогою одного з цих способів:

  • брелок;
  • мітка;
  • смартфон в ролі мітки;
  • валідація (введення PIN-коду на штатних кнопках керма).

Важливо! У системах 3-го покоління авторизація в режимі Slave StarLine спочатку не запрограмована, тому після встановлення потрібно додатково перевіряти всі налаштування.

У першій версії систем 6-го покоління був встановлений мінімальний показник – 4 секунди, але з часом його змінили на 15 секунд. Саме тут утворюється істотна проблема. Навіть 15 секунд часу достатньо для того, щоб відчинити двері й капот, а потім зняти клеми з акумулятора. І що далі? Сигналізація знеструмлена, авторизація не проходить, машина не вмикає тривогу – повертаємося до початкового питання безпеки.

Заборона зняття з охорони – можливості одного пункту в налаштуваннях

Налаштування систем 6-го покоління в додатку StarLine Master передбачають один важливий пункт – «Заборона зняття з охорони без мітки». Наявність галочки навпроти «штатною системою охорони (Slave)» запускає наступний алгоритм: відчинення дверей після зняття з охорони, без наявності будь-якого зі способів авторизації, активує режим тривоги.

Єдина умова для ефективної роботи – носити мітку та брелок окремо! Загальна зв’язка не тільки створює істотні перешкоди для всіх пристроїв, але й підвищує шанси втрати/крадіжки.

Інтерес для деяких може становити і пункт «Заборона зняття з охорони без мітки брелоком StarLine». У такому випадку для відчинення автомобіля знадобиться наявність брелока СтарЛайн, а для роботи останнього необхідна мітка. І завершальне – завести двигун можна тільки з брелоком.

Якщо Ви дійсно та людина, яка буде носити всі ці пристрої окремо, то викрасти Ваш автомобіль майже неможливо.

Вторинна авторизація – використовуйте всі можливості

«Зняття заборони з поїздки» виконує функцію вторинної авторизації, використовуючи один із запропонованих способів перевірки:

  • мітка;
  • валідація (введення PIN-коду на штатних кнопках керма).

Оптимальна комбінація для первинної та вторинної авторизації – мітка/брелок + валідація. На практиці це виглядає наступним чином:

  • власник наближається до автомобіля з брелоком/міткою;
  • режим охорони деактивується;
  • у салоні водій вводить PIN;
  • автомобіль дозволяє поїздку.

*Після трьох неправильних спроб ввести PIN-код двигун блокується на 15 хвилин.

Передбачена можливість створення оптимальної для себе системи, налаштувавши:

  • час пошуку брелоку та мітки;
  • час на введення коду;
  • попередження звуковими та світловими сигналами.

Важливість коректного налаштування системи StarLine

Відповідь на популярне питання «Режим Slave StarLine що це?» – дійсно головна мета цієї статті. Однак, розбираючись у цій темі все глибше, неважко помітити важливу роль налаштувань як і конкретно функції Slave StarLine, так і системи в цілому.

З практики роботи інтернет-магазину «StarLine» можуть існувати 2 варіанти сценарію:

  • робота спеціалістів, які добре розуміються на обладнанні StarLine, дозволяє правильно налаштувати блокування;
  • некоректне встановлення чи нехтування нюансами піддає автомобіль викраденню, наприклад, машина може переходити в тривогу, але двигун все ще заводиться з можливістю почати рух.

Побудувати коректну охоронну систему, що здатна надійно захистити авто з комфортом для власника, допоможуть фахівці інтернет-магазину «StarLine», пропонуючи кращі варіанти до Ваших запитів.