Повернути товар або обміняти його на інший можна, якщо:
- Виявлено дефект у роботі пристрою, не пов’язаний з експлуатацією обладнання (виробничий брак);
- Пристрій не відповідає критерію покупця.
Зверніть увагу, що перед відправкою за допомогою Новою Поштою для повернення або обміну, необхідно зв’язатися з нами та пересвідчитися, що:
- Минуло не більше 14 діб з моменту покупки;
- Товар повністю відповідає тій самій комплектації, що й під час отримання;
- Обладнання міститься в оригінальному пакуванні виробника;
- Відсутні пошкодження механічного характеру;
- Товар не був у використанні;
- Під час відправлення збережений товарний вигляд коробки (не повинна бути пошкоджена або заклеєна скотчем);
- Наявність гарантійного талону.
Якщо наведених правил не дотримано – ми можемо не прийняти товар та відмовити у обміні або поверненні.
Відшкодування коштів відбувається лише після висновку Сервісного Центру (посилки, відправлені з післяплатою, можуть бути не забрані з НП, якщо відсутня можливість перевірити товар на місці).
Якщо товар замінюється або повертається не з причини браку або некоректності консультанта під час підбору продукції, то послуги Нової Пошти сплачуються клієнтом.