Умови повернення чи обміну StarLine

07 квітня 2017

Повернути товар або обміняти його на інший можна, якщо:

  • Виявлено дефект у роботі пристрою, не пов’язаний з експлуатацією обладнання (виробничий брак);
  • Пристрій не відповідає критерію покупця.

Зверніть увагу, що перед відправкою за допомогою Новою Поштою для повернення або обміну, необхідно зв’язатися з нами та пересвідчитися, що:

  • Минуло не більше 14 діб з моменту покупки;
  • Товар повністю відповідає тій самій комплектації, що й під час отримання;
  • Обладнання міститься в оригінальному пакуванні виробника;
  • Відсутні пошкодження механічного характеру;
  • Товар не був у використанні;
  • Під час відправлення збережений товарний вигляд коробки (не повинна бути пошкоджена або заклеєна скотчем);
  • Наявність гарантійного талону.



Якщо наведених правил не дотримано – ми можемо не прийняти товар та відмовити у обміні або поверненні.

Відшкодування коштів відбувається лише після висновку Сервісного Центру (посилки, відправлені з післяплатою, можуть бути не забрані з НП, якщо відсутня можливість перевірити товар на місці).

Якщо товар замінюється або повертається не з причини браку або некоректності консультанта під час підбору продукції, то послуги Нової Пошти сплачуються клієнтом.