Зміни в тарифному плані StarLine: обов'язковий перехід від Kyivstar

10 серпня 2022

Офіційно мобільний оператор Kyivstar змінює алгоритм роботи з корпоративними СІМ-картами, зокрема для бренду StarLine. Внаслідок чого всі комплектні SIM-карти StarLine в обов'язковому й автоматичному порядку переводяться на тарифний план «Sim для пристроїв».




Алгоритм дій для власників SIM-карт StarLine

Перехід на зазначений тарифний план здійснюється оператором Kyivstar в автоматичному режимі.

Важливий нюанс: номер «мігрує» з нульовим балансом, проте оператор зобов'язується перевести абонентам їх грошові кошти на рахунок через деякий час з моменту операції.

  • Необхідно поповнити SIM-карту для активізації її роботи після переходу.
  • Автоматичне включення сервісних можливостей: gprs-інтернет і роумінг (пам'ятайте, що і в налаштуваннях системи повинна бути включена можливість системи працювати за кордоном).
  • Реєстрація у застосунку «Мій Київстар» за допомогою PUK2.

Зверніть увагу: власники комплектних карток можуть звернутися до координатора StarLine для отримання інформації про PUK2, скориставшись номером телефону: 067-611-17-33.

Надалі вся інформація щодо SIM-карт користувачів, зокрема виконання будь-яких операційних дій, надається і здійснюється контактним центром Kyivstar (або їх сервісами).

Надіслати код 0069Х системі – висока швидкість для систем 6 та 7 поколінь

Для власників систем 6 та 7 поколінь доступний альтернативний варіант:

  • Надіслати код 0069Х (де X – кількість хвилин від 1 до 60. Наприклад, 006910). Задається тимчасовий термін, протягом якого відбуватиметься перенаправлення всіх SMS з номера сигналізації на номер власника;
  • Після надсилання коду системі буде отримана відповідь про виконання алгоритму;
  • Слід зайти у «Мій Київстар», запровадити номер сигналізації;
  • Натисніть Далі – система вже отримала пароль та надіслала власнику;
  • Просто введіть його та зайдіть у особистий кабінет.

Вказаний спосіб набагато швидший у порівнянні з використанням PUK2. Доступний не тільки за допомогою додатку, але й через сайт.

Як дізнатися про перехід SIM-карти StarLine на новий тарифний план?

  • Оператор повинен повідомити клієнтів СМС-оповіщенням.
  • Координатор StarLine допомагає зорієнтуватися власникам комплектних SIM-карт, залишаючись на зв'язку за номером: 067-611-17-33.

Додатковий нюанс: переміщення абонентів оператор здійснює самостійно, тому може знадобитися перезавантаження модуля GSM.

* Важливо! SIM-картки, які не були активовані до переходу, не підлягають активації. Потрібно придбати SIM-картку самостійно. Не потрібно відправляти її куратору для активації.